Veel gestelde vragen

Kan ik de kortingsbon printen
Nee dit kan helaas niet. De bon wordt per post verzonden en daarna kunt u die inleveren bij de ondernemer,
Daar betaalt u voor 1 persoon en de andere persoon is met de kortingsbon gratis.
Voor 15.00 uur bestellen op werkdagen is de volgende werkdag in huis. Let u er wel op dat Post.nl op maandag niet bezorgt !

Hoe zit het met de E voucher ?
Die kunt u wel printen maar dat hoeft niet.
De E voucher kunt u ook laten zien op uw mobiele telefoon. Bij de ondernemer wordt deze dan gescanned of het unieke nummer wordt geregistreerd.
Deze E voucher heeft u op de dag van bestelling in uw email zitten. Zorg wel dat bij uw bestelling het juiste email adres wordt ingevuld.
Als u kiest voor E voucher dan wordt alleen een ideal betaling geaccepteerd. U heeft nog steeds de optie om voor de kortingsbon per post te kiezen.
 

Ik heb een" zoek het lekker zelf uit bon" en weet niet waar ik deze kan inleveren.
U gaat op de website van Vier x Vrij op de home page naar "zoek het lekker zelf uit bon" en vult daar de unieke code in die op de bon staat.

Moet ik naast de bestelling van de kortingsbon nog andere kosten betalen?
Ja naast uw bestelling van de kortingsvoucher rekenen wij eenmalig administratie kosten.


Hoe lang zijn de bonnen geldig?
Alle bonnen hebben een geldigheid van een jaar de dag na aankoop tenzij naast de bon anders vermeld.

Wanneer heb ik mijn bon in huis?
Alle bonnen worden dagelijks verzonden van maandag tot en met vrijdag met uitzondering van de nationale feestdagen. Voor 15:00 besteld is de volgende werkdag in huis. Wilt u op zondag een lekker dagje weg ? Dan moet de bestelling op vrijdag voor 15.00 uur bij ons binnen zijn. Dan ligt deze zaterdag bij u op de deurmat. Let erop dat Post.nl niet bezorgt op maandag ! De E vouchers zijn meteen na de bestelling bij uw binnen omdat deze per email naar u verzonden worden.

Twee dagen geleden heb ik een bestelling gedaan, echter nog geen bon ontvangen.
Vier x Vrij is afhankelijk van post.nl. Wij adviseren u nog even af te wachten.
Heeft u een E voucher besteld, dan adviseren wij ook in uw spambox te kijken. Het kan wel eens voorkomen dat de mail daarin terecht komt.

Ik heb mijn bon na een week nog niet ontvangen?
Hoewel dit eigenlijk vrijwel nooit voorkomt, kan het zijn dat er met de levering iets is mis gegaan. stuur dan een mail naar info@vierxvrij.nl. Ons administratie team helpt u dan graag verder en gaat het oplossen voor u.

Mijn bon is verlopen kunt u die verlengen?
Nee dat gaat helaas niet. De bon heeft al een geldigheid van een jaar dat is al heel lang.
U kunt voor slechts € 5,50 een nieuwe bon bestellen die dan weer een jaar geldig is.

Ik wil graag lid worden en doorlopend profiteren van aanbiedingen, hoe meld ik me aan?
Op onze website treft u het kopje lidmaatschap aan met uitleg hierover. 

Moet ik naast de bestelling van de kortingsbon nog extra kosten betalen?
Ja naast uw bestelling van de kortingsbon rekenen wij eenmalig administratie kosten van slechts 1.50 euro.

Ik wil mijn lidmaatschap opzeggen?
U kunt hierover naar de administratie info@vierxvrij.nl een mailtje sturen dan, zullen wij dit voor u verwerken. Natuurlijk kunt u wel altijd bij ons blijven bestellen.

Het bedrijf waar ik een bon van heb is failliet wat nu?
Helaas is Vier x Vrij niet verantwoordelijk voor het faillissement van aangesloten bedrijven.
Vier x Vrij komt u wel tegemoet. U mag bij u volgende bestelling een gratis bon uitzoeken.

Ik wil met 2 personen genieten van 50% korting. Hoeveel kortingsbonnen heb ik nodig?
U heeft per 2 personen, 1 kortingsbon nodig, bij 4 personen dus 2, bij 6 dus 3 enz.

Er is al een actie waar ik graag naar toe wil. Als ik dan de VIERXVRIJ bon inlever, heb ik dan dubbel voordeel ?
Helaas is dit niet het geval. De VIERXVRIJ bon kan niet gebruikt worden samen met andere lopende acties of kortingen.